CHUDNUTIE ako zabrániť priberaniu

Metabolizmus úzko súvisí s našou postavou. Zmena metabolizmu - dôvod na chudnutie.

Pravidelná strava metabolizmus zrýchli
Akonáhle človek začne pravidelne jesť - samozrejme primerane malé dávky a správne zloženie živín - organizmus to vyhodnotí tak, že už asi nastala doba hojnosti. Začne vypínať úsporný režim. Už neukladá každý voľný gram potravy na energiu vo forme tuku. Je dostatok, dajú sa zrýchliť procesy, netreba tak šetriť. Môže sa zhodiť trocha tuku…
Práve to je vec, ktorú musíte pri chudnutí rešpektovať. Ak chcete schudnúť musíte pravidelne jesť päťkrát denne a to v pomerne pravidelných časových intervaloch, pekne rovnomerne rozložených na celý čas bdenia tak, že posledné jedlo by malo byť zjedené asi dve až tri hodiny pred spaním. Toto funguje a je to overené.
Obézni to však často nechcú vziať na vedomie. Neraňajkujú, cez deň sa stravujú divne a vyhovárajú sa na prácu. Poslednú večeru si povolia najneskôr o 17:00 a potom sa 6 hodín zmietajú v kŕčoch od hladu. Svojím telám tak sami dávajú prísny príkaz: niet pravidelnej potravy, treba šetriť energiou! Spomalia si metabolizmus nesprávnym stravovaním.
Ak teda chcete chudnúť, nehľadajte si výhovorky, prečo nemôžete jesť 5× denne. Hľadajte spôsob, ako to dosiahnete. Noste si zo sebou vhodné jedlá a jedzte raz za 3-4 hodiny. Robte to, nediskutujte o tom, ako je to ťažké. Je to ťažké, ale aj vy ste ťažkí. Ak to chcete zmeniť, zmeňte svoje návyky. Neučičíkajte sa výhovorkami.
 

Pravidelné pitie tekutín metabolizmus zrýchli
Druhý faktor, ktorý zásadným spôsobom zrýchli metabolizmus a s ním aj chudnutie je pravidelné pitie. Ideálnou je čistá, nebublinková voda, alebo čaj. Nevhodné sú akékoľvek sladené nápoje, koly, džúsy, malinovky.
Aj to je vec, ktorej sa moderný človek priam úzkostlivo vyhýba. Nejeden z nás za deň vypije tak dve tri kávy… To naozaj nemožno považovať za pitný režim.
Mnoho ľudí tvrdí, že im také množstvo vody nechutí, že ich to obťažuje, že sa z toho veľa ciká. No áno. Pravidelné pitie má za následok aj pravidelné močenie. A voda naozaj nemá tak atraktívnu chuť, že by sa po nej človek vrhal rád a stále. Ale nikto od vás nechce, aby ste s radosťou pili každú hodinu. Nemusíte to robiť radi, ale robiť to musíte - ak chcete schudnúť a vyčistiť svoj organizmus od nánosov odpadových látok a toxínov. Berte pitie vody ako liek. Nepijete ju zo špásu, alebo pre chuť. Proste sa k tomu prinúťte, pretože to proste funguje. Výsledky uvidíte už o týždeň na váhe. A ak neveríte, ďalší týždeň proste nedodržiavajte pitný režim. A výsledky nepitia uvidíte na váhe už po ďalšom týždni.
Aj tu platí - nastavte si budíček, nech zvoní každú hodinu. Výhovorky si nepovoľte - ak budík nemáte, kúpte si kuchynský, ktorý zazvoní o hodinu. Stojí menej, než akékoľvek "lieky" na chudnutie. Alebo použite mobil, či počítač nech pripomína…
 

Pohyb metabolizmus zrýchli
Tretia maličkosť, akou sa dá razantne ovplyvniť metabolizmus je pravidelný pohyb. Viem, pohyb je pre mnohých z nás skôr nadávka, alebo výstraha. Sme leniví. Slovo pravidelný je tu tiež pomerne dôležité. Nestačí raz do týždňa tri hodiny niekde besnieť. Lepšie je tri krát do týždňa, ideálne ak to však zvládnete denne. Viem, človek sa nerád pripraví o hodinku svojho drahocenného času. Ale s pohybom sa vám zlepší veľa vecí v živote, a napokon uznáte túto časovú investíciu za veľmi prospešnú - pre vás osobne. Verte, že ak by ste namiesto večerných správ spravili denne polhodinovú rýchlu prechádzku, získate oveľa viac, než bezduché táraniny mafiánskeho spravodajstva kto koho zabil, či zoznam tragédií a pohrôm či už prírodných, intelektuálnych, alebo politických.
Šport - a naozaj stačí aj rýchla chôdza - by ste mali do svojho života komponovať celkom pravidelne. Nenechávajte to na náhodu. Nastavte si budík, predplaťte si fitko, alebo sa dohodnite so známymi na pravidelných stretnutiach, lebo svaly sú ďalším faktorom, ktorý zrýchli metabolizmus. Dá sa povedať, že "viac svalov viac zje". Svaly jedia za vás. Ak ich máte, "zo vzduchu" určite nepriberiete.
Človek s pomalým metabolizmom je pomalý
Dá sa povedať, že ak má niekto pomalý metabolizmus, spravidla aj on sám je "pomalý". Ak nemusí, nevstane zo stoličky. Správa sa úsporne. Ak sa však človek málo hýbe, telo nestráca glykogén (svalový cukor, energiu) a tak ho ani veľmi nepotrebuje doplniť. Stravou však energia prichádza stále a tak má telo jedinú možnosť - ukladať si ju vo forme podkožného tuku.

Keď sa chcete viac dozvedieť o niektorých výživových doplnkoch na chudnutie a očistu tela, kliknite TU

Príroda je nespravodlivá
Možno si v duchu kladiete otázku, kde je tu spravodlivosť. Prečo jeden človek môže žrať, ako kyselina a nepriberie, zatiaľ čo iný človek "priberie aj zo vzduchu". Odpoveď je: každý sme iný. Je to možno nespravodlivé, možno to zažívate, ako krivdu, ale je to strata času riešiť veci, ktoré sú dané.
Pracujte na tom, aby váš metabolizmus bol čo najrýchlejší. Porovnávať sa s druhými je len stratou času.
Mnohými diétami absolvovanými po sebe si mnoho obéznych ľudí tak spomalilo metabolizmus, že už priberajú aj z veľmi malých porcií jedla.
Viem, tučný človek sa bojí jesť. Má strach, že priberie. Prekonajte však tento strach a začnite sa stravovať celkom pravidelne. Je možné, že za prvé dni nejaké kilo priberiete - to ak ste boli nezmyselne vyhladovaní. Ale postupne sa vám začne zrýchľovať metabolizmus a "spáli" oveľa viac, než predtým. A začnete chudnúť, pričom budete stále sýti.
Ak tomu veríte, tak konajte
 

Teraz máte jasné inštrukcie, čo máte robiť. Toto nie sú tipy. Inštrukcie sú príkazy čo máte robiť. O tomto nemá zmysel diskutovať. Ak chcete chudnúť, musíte pravidelne jesť a striktne dodržiavať pitný režim.

Je to jednoduché? Áno. K tomu, aby ste to dosiahli, Vám účinne pomôžeme ! Účinné zníženie Vašej váhy, úprava stravovacích návykov a zmena životného štýlu sa pre Vás stane v krátkej budúcnosti realitou. K tomu Vám prajeme veľa zdaru ! 

Samozrejme, dôležité je správne sa stravovať! Po zapojení sa do nášho programu na chudnutie môžete získať jedálne lístky a recepty na chudnutie

Schudnete bez tabletiek a prípravkov na chudnutie. 

SCHUDNITE ZMENOU STRAVOVANIA

Tu sa PRIHLÁSTE na CHUDNUTIE, (kliknite)

UŽ PO TÝŽDNI BUDETE MAŤ MENEJ KÍL a UŽŠÍ PÁS.

NÁVRAT NA NAJNOVŠIE ČLÁNKY O CHUDNUTÍ A STRAVOVANÍ (kliknite)

 

VYPLŇTE VŠETKY ÚDAJE

PRIHLÁŠKA NA CHUDNUTIE

REKLAMNÉ ODKAZY