Ako bez úhony prežiť SILVESTROVSKÝ VEČIEROK. Rady na stravovanie a chudnutie.

31.12.2010 06:08

 

Prostredie silvestrovských večierkov a všeobecne osláv je pre náš racionálny jedálniček nesmierne nebezpečné. Voňavé a  rafinované jedlá a nápoje, netradičné dobroty a koktaily intenzívne pôsobia na naše zmysly a lákajú z každej strany. Otázky či odolať alebo, neodolať, podľahnúť a dopriať si alebo konať racionálne nám zamestnávajú myseľ. Ponúkame Vám zopár rád, ako predísť rôznym nástrahám počas silvestrovskej noci.

1. Na večierok nikdy nechoďte hladní, bude ľahšie vyhnúť sa nekontrolovanému jedeniu, a tak sa budete môcť racionálne rozhodovať a vyberať si jedlá v rámci vašej diéty.

2. Nezabudnite na príjem tekutín a pred odchodom z domu vypite aspoň 0,5 l vody. Pri príchode na večierok vypite pohár vody alebo minerálky a pravidelne si ho dopĺňajte. Nekalorické tekutiny pite priebežne počas celého večera.

3. Počas večierka jedzte a pite, pretože ak budete jedlo tvrdohlavo odmietať, hrozí, že sa stanete stredobodom pozornosti a pod tlakom okolia nakoniec budete jesť nie to čo vám radí rozum, ale to, čo si želajú ostatní, aby ste jedli.

4. Na začiatku sa rozhliadnite a zistite, aké jedlá sú v ponuke. Vyberajte si potraviny, ktoré dlhodobo zasýtia, majú nízku energetickú denzitu, teda vysoký obsah vody, potraviny s vysokým obsahom bielkovín, ktorých trávenie trvá dlhšie . Vhodné sú tiež potraviny s nízkym glykemickým indexom, pretože energia sa z nich uvoľňuje postupne.

5. Vhodné je biele mäso a ryby pripravené na prírodno alebo grilované mäsové nárezy, tvrdé syry v kombinácii so zeleninou alebo zeleninové šaláty.

6. Ako dezert zvoľte čerstvé ovocie, napríklad: jahody, granátové jablko, grep, ananás, maliny, nektárinka, kiwi, mango, mandarínka.

7. Z nápojov je vhodné biele alebo červené suché víno v malom množstve. Lepší je však vinný strik, ktorý si môžete priebežne dopĺňať minerálkou.

8. Nejedzte sacharidové potraviny ako napr. chlieb, pekárenské výrobky, zemiaky, hranolky, krokety, ryžu, cestoviny, čipsy, pokrmy z lístkového cesta, koláče, zákusky, torty alebo zmrzliny. Nepite ani destiláty, dezertné nápoje, likéry, pivo, koktaily, sladené nápoje a mliečne kokteily. Ovocné a zeleninové šťavy a džúsy majú vysoký obsah energie. Alkoholické nápoje sú nielen energetické, ale aj zvyšujú chuť do jedla a oslabujú sebakontrolu.

9. Príjem energie kompenzujte zvýšeným pohybom, komunikujte v stoji a nevynechajte ani jedno tanečné kolo.

 

Keď chcete schudnúť vyplňte tento   FORMULÁR NA CHUDNUTIE (kliknite), alebo si dajte vyhotoviť ANALÝZU VAŠEJ POSTAVY (kliknite)

 PRIHLASUJEM SA NA ZASIELANIE NOVINIEK O CHUDNUTÍ A STRAVOVANÍ (kliknite)

 Ďalšie informácie o tom ako postupovať pri chudnutí a stravovaní sa dozviete na stránkach  www.schudnut-ako.meu.zoznam.skwww.chudnutie.biznisweb.sk

 Chcem si prečítať ďalšie rady - novinky o chudnutí a stravovaní (kliknite)

VYPLŇTE VŠETKY ÚDAJE

PRIHLÁŠKA NA CHUDNUTIE

REKLAMNÉ ODKAZY